יום שבת

לאונרד כהן יופיע בישראל בספטמבר


אחרי שנים של נסיונות להביאו לארץ, הזמר הוותיק יגיע להופעה אחת באיצטדיון רמת-גן ב-24 בספטמבר. ככל הנראה יסיים את סבב הופעותיו בארץ הקודש .

כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, הזמר לאונרד כהן אכן יגיע לישראל בקיץ הקרוב. כהן עתיד להופיע באיצטדיון רמת-גן ב-24 בספטמבר, שלושה ימים בלבד לאחר יום הולדתו ה-75, במסגרת סיבוב ההופעות האירופאי שלו. המידע פורסם היום (ה') במסגרת הפורום הרשמי של הזמר, בו מתפרסמים באופן עקבי התאריכים הרשמיים של הופעותיו של כהן ברחבי העולם. נציגו של המפיק מרסל אברהם האחראי על הבאתו של כהן לישראל, עורך הדין חגי שטרווייס, אישר את הפרטים ל-ynet.
כבר בשנה שעברה נדמה היה שהגעתו של כהן לישראל קרובה מתמיד.

מפיקיו של כהן היו בדרכם לסגור את הפרטים האחרונים להופעה בישראל, אך לבסוף הדבר לא התאפשר. בינתיים החל טרנד של מאות ישראלים שטסו לחו"ל על מנת לחזות בהופעות של כהן. במקביל, קמו עצומות אינטרנטיות רבות שקראו למפיקים שלא לוותר על הבאתו. על הגדולה ביניהן חתמו עד עתה כעשרת אלפים איש.

ממש כשכולם חשבו שכבר לא נזכה לראות את הזמר והמשורר המבוגר מגיע לישראל, שבה התקווה וב-1 באפריל יצא כהן לסיבוב הופעות בארה"ב ובקנדה. בסוף מאי הוא ימשיך את סבב ההופעות באירופה, כולל הופעות בבריטניה, ספרד וכאמור - גם בישראל בסוף ספטמבר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ספריו של לאונרד כהן בעברית


מפסידנים יפים, תרגום: נעמי גל, אסטרולוג, 1999.
המשחק הכי אהוב, תרגום: שרונה עדיני, אסטרולוג, 1999.
ספר החמלה, תרגום: שרונה עדיני, אסטרולוג, 2000.
משירי לאונרד כהן, תרגום: רות אורן, צביה בן-יוסף גינור, אביב עקרוני, תל אביב, טרקלין, 1971.‬
ספר הכמיהה, תרגום: קובי מידן, כנרת זמורה ביתן, 2007.
כציפור על התיל, שירים, ליקט בחר ותרגם יוסי גמזו, איורים דוד משולם, תל אביב, רשפים, 1973.